PECH!!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van rienengea - WaarBenJij.nu PECH!!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van rienengea - WaarBenJij.nu

PECH!!!!!!

Door: GEA

17 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Daar zitten we dan, in de VIP room van het vliegveld op Bangkok. Met een gebroken middenvoetsbeentje en een ingescheurde enkelband. Ik zag een afstapje niet en toen was het gebeurd, ziekenhuis, foto' s en diagnose. M' n linkerpootje zit nu in een gipsspalk die op z' n plaats wordt gehouden door drukverband.
Dit gebeurde woensdag in de namiddag en nu dus op weg naar huis. Een geheel verzorgde terugreis geregeld door de ANWB. Echt heel goed en een aan te bevelen organisatie. Want als er echt iets is zijn ze er, de jongens van de Algemene Nederlandse Wielrijders Bond.
We reizen bisnessclass omdat ik nogal wat beenruimte nodig heb. Rien was bang dat hij op een klapstoeltje in het bagageruim mee moest maar nee, ook hij krijgt special treatment. Als mijn nurse en mantelzorger. Trouwens, als je iets hebt kun je maar het beste met Rien op stap zijn. Hij blijkt in staat zich helemaal op zijn zorgobject te storten. Niets is hem te veel of het nu gaat om de zwachtel wat strakker te doen, me naar de wc te brengen of een onderbeurtje te geven :-) Gelukkig was k tot dat laatste heel goed zelf in staat!
De teleurstelling voor hem is natuurlijk erg groot! Maar geen onvertogen word (tot nu........)
Welaan lieve mensen, over een uur of acht zijn we weer gewoon te bereiken en pakken we het nederlandse leven weer op. Niks aan te doen. We doen het vast nog een keer over want Thailand is een prachtig land, de moeite van de lange reis dubbel en dwars waard!!
Groet, GEA
Blijf ons nog even volgen want er komen nog wat stemmige foto' s bij dit verslag.
Bijgevoegd een paar "ramp-foto's"
Rien

• 17 Januari 2014 - 16:52

Marian:

ach ,wat erruggg....Vette pech hebben is dat.
    Maar je krijgt vast een herkansing...
    Sloebertje sterkte met het pootje en een kudo voor Rien.

groet Marian

• 17 Januari 2014 - 22:59

Elma:

dit is wel hele dikke vette pech. En dan ook nog zulk vreselijk weer als je terug komt. Maar ja...als je dit samen weet te overleven....Tijd voor een stevige borrel!

• 18 Januari 2014 - 17:21

Ria Zonneveld:

Aaaaaaachchchch, arme Gea, en Rien natuurlijk ook!!!! Jee wat een pech. Wel een mooie broek die je aanhebt, maar ja je had het allemaal graag willen missen denk ik. Wanneer hadden jullie anders teruggekomen? Ik heb 5 weken in mijn hoofd! Getsie wat een pech, loop je nu thuis te strompelen? Veel sterkte en lieve groeten Ria

• 18 Januari 2014 - 18:05

Rian:

Hoi lieverd,
    Ach, ach, wat een pech...je ligt wel lief op het kindermatrasje. En je nagellak zit ook nog goed! Sterkte met de teleurstellingverwerking beiden, en op naar de volgende vakantie!
    Of eerst maar beter worden. Liefs, Rian

• 18 Januari 2014 - 22:35

Marleen En Hans:

Lieve Rien en Gea,
    wat een pech voor jullie beiden!
    Jammer dat de zo lang verwachte vakantie niet door kon gaan.
    Maar jullie zullen ongetwijfeld, na deze 'sombere' aftocht, op een dag toch weer reikhalzend uitkijken naar een volgende Thailandreis!!
    Take it easy lieverds en we gaan agenda's trekken om jullie te komen troosten hoor!
    Liefs, Hans en Marleen.

• 20 Januari 2014 - 17:53

Bert, Marijke:

Nou ja, wat een narigheid.
    Zomaar weer thuis in laf winters Nederland ...

Sterkte toegewenst bij herstel en afkicken!