nog even........ - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van rienengea - WaarBenJij.nu nog even........ - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van rienengea - WaarBenJij.nu

nog even........

Door: GEA

07 Januari 2014 | Nederland, Haarlem

Pfffffffff...Gisteren mijn laatste werkdag en morgen is het eindelijk zover!! Eigenlijk teveel gewerkt voor het mooie maar ja, het moet wel verdiend worden en zoveel oude vrouwendagen heb ik nu ook weer niet. Mijn vakantie begon, na een late dienst, in de kroeg met mijn collega Marjon, zelf een Thailandganger en -aanbidder. Veel leuke tips gekregen en les in het basale Thai: Kap kung ka(p) (dank) en ka da wi ka (p) (goeden dag). Nou ja, het begin is er. De rest pikken we daar wel op. Waarom onze Thailand reis meer voelt als een vakantie terwijl we in Afrika echt aan het reizen waren weet ik nog niet maar daar kom ik vast wel achter!
Rien is inmiddels gearriveerd en nu zitten we lekker te genieten van reiskoorts en een heerlijk glas wijn. Jullie horen van ons zodra we iets te melden hebben. Tot over 6 (ZES) weken.
GEA

• 09 Januari 2014 - 17:14

Marjon:

Nu voor de allerlaatste keer Sawadika is goede dag!
    Nu lekker acclimatiseren in dat doldwaze Bangkok.
    Geniet ervan!!!!!!!

• 10 Januari 2014 - 13:10

Marleen En Hans:

Lieve Gea en Rien,
    wij wensen jullie uiteráárd een súperreis gevuld met héle mooie momenten!
    Wij zullen met regelmaat 'ons huiswerk doen' dus zullen wij met regelmaat schrijven.
    Fijn én mooi om jullie zo te volgen.
    Lieverds, geniet ervan, take care en lieve knuffels!!!!!!