Visumaanvraag eindelijk afgerond. - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van rienengea - WaarBenJij.nu Visumaanvraag eindelijk afgerond. - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van rienengea - WaarBenJij.nu

Visumaanvraag eindelijk afgerond.

Door: Rien

23 November 2012 | Nederland, Apeldoorn

Na eindeloos gedoe met de Ghanese Ambassade, veel heen en weer gebel en gemail over referenties, reis bestemmingen en hotelreserveringen (die we uiteraard niet hebben) lukte het na 5 weken een visum voor Ghana te bemachtigen. Een visum voor Burkina Faso aanvragen verliep verrassend genoeg vlotjes, maar bij de aanvraag voor Togo begon dezelfde ellende weer van voor af aan. De ambassade wilde m'n ticket naar Lome zien. Het was ze niet aan hun verstand te peuteren dat we naar Accra vliegen en vanuit Accra naar BuFa reizen (met de bus) en vanuit BuFa op een gegeven moment in Togo terecht komen.
Na rijp beraad hebben we maar afgezien van de visumaanvraag voor Togo. Wellicht lukt het als we ter plaatse zijn?
Vandaag kwam mijn visum voor BuFa binnen. Ik vertrek op 3 december om alvast kwartier te maken. Gea komt een weekje later.

• 04 December 2012 - 15:56

Jos Van Der Leur:

Goede reis Rien! Geniet van het leven met de black stars in het droge seizoen!

• 04 December 2012 - 19:37

Bert En Marijke:

Een prachtige tijd toegewenst!!

• 06 December 2012 - 17:05

Peter Van Rijt:

Rien, via Facebook van mijn moeder hier terechtgekomen. Leuk hoor. Heel veel plezier en een mooie tijd gewenst! Groet Peter

• 10 December 2012 - 12:15

Marian Omvlee:

Hallo Rien,
    Gea sms-te net, ze ziet in het vliegtuig dus kan het avontuur beginnen!!! Heel veel plezier met mijn lieve zus!
    Groeten, Marian