Verkiezingen zijn voorbij - Reisverslag uit Accra, Ghana van rienengea - WaarBenJij.nu Verkiezingen zijn voorbij - Reisverslag uit Accra, Ghana van rienengea - WaarBenJij.nu

Verkiezingen zijn voorbij

Door: Rien

08 December 2012 | Ghana, Accra

Ha, een hoop leuke reacties op mijn vorige verhaaltje, bedankt! Even om misverstanden te voorkomen Sannetje. Als je goed kijkt boven het door mij geplaatste verhaaltje, dan zie je toch echt mijn naam staan. Foei, wel goed opletten hoor, als papa er even niet is!

Sneeuw geeft toch altijd een bijzondere sfeer aan de decembermaand kan ik me zo voorstellen. Het hele land staat gelijk op z'n kop, geweldig! ik mis het.

De verkiezingen zijn rustig verlopen, voor zover ik het begrijp. Wie er gewonnen heeft weet ik niet. (Kunnen jullie volgens mij beter beoordelen via het nieuws in Nederland). Wel zijn er inmiddels groepen mensen die de overwinning opeisen en zich in feestgedruis storten, maar volgens mij duurt het wel even voor alle stemmen zijn geteld. We wachten af. Foto's uploaden lukt jammer genoeg niet. Volgende keer beter!
Groeten aan iedereen.
Rien

• 08 December 2012 - 21:23

Elly En Gert:

Hoi Rien,

Leuk om je belevenissen te lezen, volgens mij begin je al aardig te wennen, je mist echt niets aan het weer, sneeuw is even mooi om te zien, maar verder is het gewoon koud. Geniet van de zon en het biertje.
    En ja de mensen leren snel, geef ze eens ongelijk als mensen met geld komen, om die proberen wat geld af te troggelen:)
    De verkiezingen van Ghana zijn nog niet door gedrongen tot het NOS journaal, wij hebben veel belangrijker nieuws files door de gladheid, code oranje e.d. :), we zullen je niet lastig vallen met vervelend nieuws vanuit Nederland, gezellige vakantie!!!!