uitgewerkt!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van rienengea - WaarBenJij.nu uitgewerkt!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van rienengea - WaarBenJij.nu

uitgewerkt!!

Door: Gea

Blijf op de hoogte en volg

09 December 2012 | Nederland, Haarlem

Vanavond m'n laatste avonddienst, morgen pakken en maandag is het dan eindelijk zo ver. Het grote avontuur kan beginnen. 6 weken iets heel anders.
Samen met Hanneke (=mijn dochter) hebben we ook nog een kleine interne verhuizing te voltooien ivm met het leggen van een vloer. Als ik terug kom is het klaar inshallah.
Zodra ik voet op Ghanese bodem heb gezet bericht ik jullie over mijn eerste indrukken.
Groet, GEA

  • 09 December 2012 - 12:11

    Hans En Marleen:

    Dag lieve Gea en Rien,
    wij wensen jullie een goede vlucht naar Ghana en zullen jullie volgen op jullie reis!
    Tot in Januari/Februari!
    Hartelijks,
    Hans en Marleen.

  • 09 December 2012 - 18:01

    Marie-José:

    Lieve Rien en Gea,
    Wat heerlijk, 6 weken trekken door W-Afrika voor de boeg. Ik wens jullie een heerlijk tijd. Geniet vooral van de heimwee naar de sneeuw, want daar kun je vast nog je lol mee op als jullie in januari weer terug zijn. Tot die tijd ga ik aan jullie denken als genietend in de zon op weg om prachtige ontdekkingen te doen. En wat een luxe, Gea, zo'n kwartiermaker die je op staat te wachten! Veel plezier samen.
    veel liefs van Marie-José

  • 10 December 2012 - 12:16

    Ineke Omvlee:

    Dag Gea en Rien,
    Vandaag de start van jullie trip. Ik ga jullie volgen. Ik begrijp dat jullie 6 weken door Afrika trekken. Spannend! Maar .... vooral veel plezier.
    Ineke

  • 10 December 2012 - 23:59

    Johan Wolbers:

    Hoi Rien en Gea,

    Geniet samen van jullie mooie reis! Ik kijk alvast uit naar al jullie verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Ghana en Burkina Faso

Rien en Gea gaan Afrika bekijken.

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2013

Accra

16 Januari 2013

Tamale, vervolg

15 Januari 2013

Tamale

11 Januari 2013

Bobo

09 Januari 2013

Bobo-Dioulasso

Actief sinds 23 Nov. 2012
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 24366

Voorgaande reizen:

09 December 2014 - 17 Februari 2014

Ghana en Burkina Faso

06 Januari 2014 - 17 Februari 2014

Thailand

08 Januari 2014 - 16 Februari 2014

Thailand

23 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: